PEPE GÒMEZ "ROJURES" IN MEMORIAM

 

Pepe retratat per Enrique Alba

A continuació us deixe la transcripció quasi literal de la conversa sorgida al conéixer la mort de Pepe Gòmez en el grup de whatsapp del 69TEAM 

Bon dia benvolguts amigues i amics: acabe de rebre una mala notícia que d'alguna manera afecta a tot el grup. Ha mort el nostre professor particular de matemàtiques i F i Q PEPE GÓMEZ IBORRA; Mili Iborra, la nostra companya i cosina d'ell em comunica que el soterrar serà demà a les 11 del matí des de l'església de LA MERCÈ I A PARTIR D'AQUESTA VESPRADA en el TANATORI DE CERDÀ. DESCANSE EN PAU EL NOSTRE PROFE I AMIC.

 Victoria Perucho: Ho senc molt, era una una persona per a mi d gran estima D.E.P

Manola Gandia: Yo no lo conocía, pero leyendo el blog me he hecho una idea. Mis condolencias a Mili.

Julia Blasco: D.E.P.,yo si lo recuerdo

Vicent Albinyana: La reválida de 6... la vaig aprovar gràcies a ell...

Manuel Miralles Molina: Jo no ho sé, crec que no el coneixia. De tota manera una gran pèrdua.

Rafa Vila: Jo si que el coneixia. Com molts companys del institud, anava a la seua academia. Tinc molt bon record de Pepe rojures, que ademes tenia alguna relaciò amb el meu poble

Pepe G.Vela: Buen maestro, gran tío y agradecido de algún cogotazo que me dio y del que aprendí mucho. Abrazo para Mili y familia

Marga Tormo: D.E.P gran persona y gran profesor, Mili un beset

Juana Andrés: Mili, ho senc molt, era una molt bona persona. D.E.P.

Paco Collado: Jo me'n recordo perfectament de Rojures... Sobretot del viatge que ens preparà a Ceuta...   Mili, t'acompanye en el sentiment de dol!

Carmen Pastor: Mili, nosaltres no el coneixiem, però a tú, sí. Ho sentim molt. El nostre condol!! 🤷‍♀️🤷‍♀️

Victoria Perucho: Hi ha que agrair-li també, les excursions que orgamizaba per Andalucía i Ceuta. En aquell temps ho passaben divinament be molta part del grup😊

Julia Blasco: Si es verdad,el viaje a Andalucía y Ceuta,lo organizo muy bien y lo pasamos fenomenal,es uno de mis gratos recuerdos y lo será siempre

Conchin Giner: D.E.P gran profesor y mejor por persona, tengo muy buenos recuerdos de su academia era muy peculiar y era él que hacía que fuese diferente Mili mis condolencias y un fuerte abrazo. 

Conchin Giner: mejor persona

Eugenio: Mis condolencias para los familiares. Lo que lamento es no haber podido saludar desde que marché de Xativa en el 71. D.E. P.

Javi Pont: Y las partidas que jugabamos en el patio de la academia de pilota valenciana👍😀

Manuel Miralles Molina: L'acadèmia estava al carrer de Sant Domènec?

Manuel Miralles Molina: Al rellegir el mal nom de Rojures, sí que recorde haver anat a l'acadèmia un estiu.

 Manuel Miralles Molina: O era al carrer corretjeria?

Manuel Miralles Molina: Però aleshores jo no estava a l'institut.

Manuel Miralles Molina: Va ser en 3er o 4art de batxillerat. Jo estava a jesuïtes a València.

Eugenio: Ens juntaem gent del institut, Dels pares y les dominiques.

Javi : Hui la academia es la casa del meu company Felix jefe rayos del hospital de xativa

Manuel Miralles Molina: Sí hi havia gent de varis llocs.

Manuel Miralles Molina: Ho sent, m'ho vaig passar molt be en les seus classes, i em va servir per aprovar matemàtiques i geometria en setembre.

😟😟

 Manuel Miralles Molina: Més o menys, sí.

Carlos Sanchis: D.E.P. Com la majoría dels del grup guarde molts bon records, tan de l’academia com dels viatjes.

Victoria Perucho: Tots els que treem matrícules😉

Rafa: Era al carrer San Viçent, a partir de ahi carrer de Bruns i mes avant, fins a la plaça de san Pere, carrer Segurana.

Victoria Perucho: 👍

Pepi Pla Franco: Yo men recorde molt d'ell,també estaba D.Rafael que mos donava llatí y Sancarlos també mos va donar matemátiques, ho explicava super be. Mili ho sent molt, una llástima.😢

Lorenzo Segarra Ibáñez: Mili el meu condol. El saludaba en la processo del Divendres Sant asentat avans la Creu de Sant Pere. En una seua explicasiò a la pizarra vaig descubrir el sentit de les matemàtiques. D.e.P.

Joaquinito: El méu condòl pel mestre, amic i familiar Pep Rogures. Una abraçada de records...

Eugenio: El cariño s'el va gunyar.

Mari Carmem Maravall: Te acompaño en el sentimiento Mili, tengo muy buenos recuerdos de sus clases particulares y los viajes que organizaba.Era una gran persona con un gran sentido del humor,lo pase muy bien con el y con todos vosotros. Un abrazo muy fuerte.DEP 🙏🏻

Damian: Trista notícia .. 😔Pepe Rojures ( D . José aleshores 😌) Forma part dls meus millors records d’estudiant, sempre em quedarà la seua imatge amb el seu inseparable puret😌, les partides d pilota al pati d baix, i el domini dls polonomis i identitats notables , etc.. gràcies a ell i com no , el viatge a Ceuta , gran experiència juvenil 👍. Jo ja torne a star a Bcn però t’envie una forta abraçada dsd ací Mili😘 DEP

Eduardo Badia: El meu sentit condol per a Mili y demés familia. Com no recordar a "D. José Gómez. Es desvivia per que tots els seus alumnes aprobarem. Aquell local on donaba les clases era la nostra segón casa. D.E.P.

Mili iborra: Moltes gràcies a tots els que el recordeu en carinyo

Comments

  1. Anonymous25/8/22 18:24

    Así da gusto morirse. Lo digo en serio Emilio.

    ReplyDelete

Post a Comment