Jubilació futbolística del Beni



SOPAR JUBILACIÓ D’EMILI AMB LA COLLA DEL FUTBOL
Fa uns dies em cridaren des de l’Institut. Em convidaven a veure un partit de futbol i a participar en el sopar que tindria lloc després, en un xicotet homenatge que anava a fer-se-li a l’amic Emili, el Benimeli, per tots aquells que, d’una manera o altra, havien estat vinculats amb eixe petit món que, al voltant del Institut i del futbol, s’havia format al llarg de molts anys. Jo, com que feia anys que no tenia contacte amb una pilota de futbol, de principi, pensava rebutjar la invitació però m’aclariren que no calia, que cabíem tots, que es tractava de reunir a tots als que al llarg dels temps, havien participat, activament o pausada, setmana a setmana, des de feia un grapat d’anys, en eixos, per què no dir-ho?, apassionants partits de futbol. Vaig decidir anar.

Efectivament, ja pràcticament nit fosca, al Camp de Futbol del Genovés, es celebrà el partit d’homenatge a Emili Sala i Benimeli. N’eren molts els que, amb calçotets i camisola, corregueren darrere la pilota però n’eren més els que, per diverses causes, no pogueren fer-ho: que si el genoll el tinc desfet, que si el turmell el tinc partit, que si m’ofegue, que si m’han posat un maluc postís, que si el cor, que si... la llista es faria inacabable i és que els anys no passen de bades. Fa vint anys, de segur, tots hauríem corregut darrere la pilota... i és que l’edat, no perdona.
Seguir lleguint
Josep Lluís, bigot.Un del 69

Comments

  1. Aquesta foto va ser l'origen d'una idea que va anar prenent forma en un posterior comiat de l'Emilio , crec que el penúltim perquè n`ha fet tants que jo he perdut el compte..Vam decidir que estaria bé fer una paella a Anna per celebrar les 4 "jubiloses jubilacions". Desprès de parlar amb Vicente que seria el cuiner vam concretar la data del 13 de juliol, és a dir , el proper dissabte. Jo em vaig encarregar de fer la convocatòria oficial, prevista per la setmana passada, però a darrera hora hi va haver un problema familiar per part de l'anfitrió i ho vam haver de suspendre( de moment ajornat fins setembre que ho tornarem a intentar).
    Jo em vaig comprometre a explicar-vos la situació i encara que amb una
    mica de retard aci la teniu.
    O siga que "la paella dels del 69" queda pendent de fixar una nova data.
    Esteu pendents de la pròxima convocatòria.
    Salut i bon estiu. Supose que amb alguns mos vorem per Xàtiva
    Damià

    ReplyDelete

Post a Comment